Sidor

fredag 27 september 2013

Zara Home finns på Biblioteksgatan

Nu har Zara Home öppnat en butik i Stockholm, änligen! Här kan man fynda en del roligt, särskillt till barnen. Nu har jag inte hunnit dit ännu, men tittat lite på deras webbshop

Här är mina favoriter från deras webbshop, det mesta är från Kids collection




Barnpall med man- och damansikte.
 

Laminerad bordstablett som barnen kan färglägga själva
Knoppar/handtag i porslin.



Knoppar/handtag i porslin.
 

Knoppar/handtag i porslin.

Hur söta är inte de här plasttallrikarna. Skulle jag kunna sätta upp på väggen i barnrummet.


 



 
 
Det fanns så mycket mer som jag hade kunnat tänka mig att köpa men ska nog ta en titt i butiken innan jag bestämmer mig helt.





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Liknande inlägg

Related Posts with Thumbnails