Sidor

måndag 14 september 2009

Matsalsmöbler



Om jag hade pengar över skulle jag köpa det här fina matbordet och skänken i valnöt från Bolia. Som skulle vara snygga tillsammans med Eames DSW stolar.


Dessutom har jag spanat in en del saker hos antikhandlaren som finns i samma hus som vi bor i. Favoriten som jag tycker är värd varenda krona och är beredd på att betala mycket för, en kontorsstol också den i dessign av Eames (har ingen bild) stolen är i formgjuten plast, kromade ben med hjul och sitsen i grönfärgat läder, skulle vara så fin hos oss. Det jag undrar är - kan jag vara så fräck att försöka pruta på priset!?

1 kommentar:

  1. Men hallå, du måste ju berätta vilken bloggadress du har, kan ju inte blogg i typ 2 v utan att säga nåt...:-) Gud va skoj att följa den! Eames stolar är toksnygga! KÖP DEN! Å testa å pruta vettja! Han kan ju inte annat än säga nej, eller hur?
    Nu måste du lägga upp mer bilder hemifrån! Å så MÅSTE vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera

Liknande inlägg

Related Posts with Thumbnails